Dodaj się do obserwatorów ♥

poniedziałek, 16 lipca 2012

Metamorfoza Elllaaaaaaaaaaa

Tyle tych aaa xd Dobrze przejdźmy do tematu... Dziś przygotowałam kolejną metamorfozę.
PRZED:
Bardzo prosta stylizacja. Hmm...Wszystko pasuje... no mniej więcej. Dodałabym jakąś brzoskwiniową bransoletkę i blezer, bez tych dwóch rzeczy jest za prosto...No ale mi się podoba. Lepiej jest mieć taką stylizację niż powrzucać na doll niepotrzebne i niepasujące ubrania. 

PO:
Chciałam stworzyć stylizację bardziej elegancką. Kolory myślę, że dobrałam dobrze. Bardzo mi się podoba ta spódniczka <3 Jest świetna. Czarne dodatki równoważą głębie szarości. Mi się podoba, prosta i elegancka.

12 komentarzy:

  1. Super na prawdę fajnie to wygląda .
    Oliwcia30

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się po, skromnie i prosto, ale elegancko i z klasą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko ale trochę smutno i pusto .

    MissSweetee

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej do gustu przypadła mi stylizacja 'po' ; 3

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieeekuje za stylizacje :)
    Elllaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie po metamorfozie c :
    kolory idealnie dobrane .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się stylizacja 'po'. Jest świetna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ! :) Ale dodałabym jeszcze jakiś pasek :D

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń