Dodaj się do obserwatorów ♥

niedziela, 15 lipca 2012

Metamorfoza Ewaaaaaaaaaaa

Uhuhu dużo tych aaaaa xD Strasznie ciężko. Co tam u Was słychać? Przepraszam, że metamorfozy nie było wczoraj ;< Dziś już jest:

PRZED:
Jest bardzo ładnie. Kobieco. Podoba mi się połączenie żywego koloru jakim jest pomarańcz z czernią. Bardzo ładnie to wygląda. Dość prosta stylizacja, ale mi się podoba. Brawo! 

PO:
Sworzyłam taką stylizację. Już na wstępie powiem, że tutaj nie pasują mi trochę buty. Chciałam dobrać takie, które będą pasowały do torebki...niestety nie znalazłam u Ciebie takich. Stworzyłam stylizację na luzie z nutką elegancji. Dlatego też dodałam tę kopertówkę. 

11 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja ładniejsza z tym się zgodzę .

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja 'przed' bardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, stylizacje obie są na tym samym poziomie. Mogą być ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są fajne, ale chyba 'przed' bardziej mi się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna, taka letnia :) - Jenny3452

    OdpowiedzUsuń
  6. Po jest lepiej . Nie podoba mi się ta koszula pomarańczowa xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Troche nie wyszło . Bo przed jest lepiej ;)

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są super ;;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna jest metamorfoza przed

    OdpowiedzUsuń