Dodaj się do obserwatorów ♥

piątek, 6 lipca 2012

Organizacja

Dziś post organizacyjny! Dotyczyć on będzie metamorfoz i innych.

Jutro czyli 07.07.2012r. umieszczę metamorfozę moniki5557. Jest jedna sprawa do Ciebie Moniko. Nie podałaś swojego nicku ze Stardoll i nie mogę Cię odnaleźć. Proszę jeszcze dziś, lub jutro rano napisać pod postem swój stardollowy nick.

09.07.2012r.- W ten poniedziałek wstawię metamorfozę zuzinowki.

Jeśli jest ktoś taki, kto chciałby metamorfozę, a jeszcze jej nie przeprowadziłam to bardzo proszę zgłaszać się pod tym postem:

 

 http://sweet-girls-dolls.blogspot.com/p/kolejka-do-metamorfoz.html


Jeśli macie jakieś pomysły, sugestie dotyczące bloga bardzo chętnie przyjmiemy je. Tutaj możecie napisać co chcielibyście na blogu, jakie tematy itp.

Dandrusia

6 komentarzy:

  1. zgłosiłam się ; p
    A co do pomysłów i sugestii, to ja żadnych nie mam ; c

    OdpowiedzUsuń
  2. Zróbmy może jakiś pokaz mody, czy ocenianie MeDoll'ek - obserwatorzy będą mogli oceniać, i doradzać co powinna zmienić osoba w swojej lalce, aby wyglądała lepiej czy coś :D hmm.. może jeszcze coś wymyśle innego ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój nick to Monia_tka
    Przepraszam, że nie podałam wcześniej. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej zmienić tematykę tego bloga, bo takich ja ten to jest na kopy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za rady ;* Tematyki bloga raczej nie zmienimy. Lubimy tą tematykę. Ahh pożyjemy zobaczymy. Adula świetny pomysł z ocenianiem Me'Doll'ek przez obserwatorów. ;* dzięki.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń